BRIGHT SMILE | Tandenbleken Den Helder
1. Algemeen
Bij het maken van een afspraak bij Bright Smile gaat client akkoord met onze algemene voorwaarden.

Deze voorwaarden zijn geldig voor elke aanbieding, behandeling en transactie tussen Bright Smile en een cliënt, voor zover van deze voorwaarden niet door partijen uitdrukkelijk en schriftelijk is afgeweken.

2. Behandeling Bright Smile
De specialist bij Bright Smile zal de behandelingen naar beste inzicht en vermogen en overeenkomstig de eisen van goed vakmanschap uitvoeren en op grond van de op dat moment bekende stand der wetenschap. Bright Smile zal zoveel als redelijkerwijs mogelijk is de cliënt inlichten over financiële consequenties van de wijziging of aanvulling van de behandeling. Wij mogen een behandeling weigeren indien de client jonger is dan 18 jaar, zonder ouderlijk gezag.

3. Medisch
Er bestaan een aantal contra indicaties; 
Bij zwangerschap en borstvoeding.
Bij patiënten met melanomen.
Bij overgevoeligheid  voor licht. 
Bij gebruik van medicijnen die lichtgevoeligheid vergroten.
Bij een PUVA-behandeling  of een andere fotochemotherapiebehandelingen.
Bij grote tandheelkundige behandelingen die korter dan twee weken voor het tanden bleken hebben plaats gevonden.
Bij één van het bovenstaande adviseren wij u om uw arts van te voren te raadplegen.

4. Afspraken 
De cliënt moet verhindering voor een afspraak zo spoedig mogelijk, doch uiterlijk 24 uur voorafgaande aan de afspraak aan Bright Smile melden. Indien de cliënt deze verplichting niet of niet tijdig nakomt, mogen wij het gehele honorarium voor de afgesproken behandeling aan de cliënt berekenen.

Indien de cliënt meer dan vijf minuten later dan de afgesproken tijd arriveert, mag Bright Smile en/of specialist de verloren tijd inkorten op de behandeling en toch het gehele afgesproken honorarium berekenen.

Indien de cliënt bij meer dan vijftien minuten later dan de afgesproken tijd arriveert, mag Bright Smile de gehele afspraak annuleren en toch het gehele honorarium van de behandeling aan de cliënt door berekenen.

Hiervan kan worden afgeweken in geval van overmacht. Overmacht omvat datgene wat de wet en jurisprudentie daarover zegt. Wij behouden ons het recht voor om behandelingen te weigeren zonder opgave van reden.

5. Betaling 
Bright Smile vermeldt alle prijzen van behandelingen op de prijslijst op de website. De gemelde prijzen zijn inclusief BTW. Aanbiedingen in advertenties zijn geldig in de aangegeven looptijd en/of zolang de voorraad strekt. De cliënt dient direct na afloop van de behandeling de betaling van de behandeling en eventuele producten contant te voldoen. Betalingen per pin, overschrijving op rekening, in termijnen of achteraf is niet mogelijk. Wij geven op behandelingen, producten en cadeaubonnen geen geld terug. 

6. Cadeaubonnen/Kortingsbonnen
Cadeaubonnen zijn niet inwisselbaar tegen contanten. 
Een kortingsbon is niet geldig op lopende acties en is alleen inwisselbaar voor 1 persoon.

7. Persoonsgegevens & privacy
De cliënt voorziet Bright Smile voor de eerste behandeling van alle gegevens, waarvan de specialist aangeeft dat deze noodzakelijk zijn of waarvan de cliënt redelijkerwijs behoort te begrijpen dat deze noodzakelijk zijn voor het zorgvuldig uitvoeren van de behandelingen. Bright Smile neemt de persoonlijke gegevens van de cliënt op in het systeem en behandelt de vertrouwelijke gegevens van de cliënt volgens de richtlijnen in de Wet Bescherming Persoonsgegevens. Bright Smile zal gegevens van de cliënt niet verkopen of verhuren aan derden zonder schriftelijke toestemming vooraf van de cliënt.

8. Mailings
In deze algemene voorwaarden gaat u akkoord met het feit dat Bright Smile u mail berichten verstuurd. Het gaat hierbij om een bevestiging, herinnering, bedank, nieuwe afspraak herinnering en kortingsacties.

9. Geheimhouding 
De specialist is verplicht tot geheimhouding van alle vertrouwelijke informatie die de cliënt heeft medegedeeld tijdens de behandeling. Informatie geldt als vertrouwelijk als dit door de cliënt is meegedeeld of als dit voortvloeit uit de aard van de informatie. De geheimhouding vervalt indien, op grond van een wettelijke bepaling of een rechterlijke uitspraak, de specialist verplicht is de vertrouwelijke informatie aan derden te verstrekken.

10. Aansprakelijkheid 
Bright Smile is niet aansprakelijk voor schade, van welke aard ook, ontstaan doordat een specialist is uitgegaan van door de cliënt verstrekte onjuiste en/of onvolledige informatie over relevante lichamelijke aandoeningen, medicijngebruik, werkzaamheden of vrijetijdsbesteding. Bright Smile is niet aansprakelijk voor verlies, diefstal of beschadiging van persoonlijke eigendommen die de cliënt heeft meegenomen.

11. Garantie
Bij Bright Smile geven wij de klant geen garantie op behandelingen en producten. De bij de prijslijst bijgevoegde tinten van de tanden zijn een indicatie en geen garantie. 

12. Beschadiging & diefstal 
Bright Smile heeft het recht van de cliënt een schadevergoeding te eisen indien de cliënt meubilair, apparatuur of producten beschadigt. Bright Smile meldt diefstal altijd bij de politie.

13. Klachten 
Indien de cliënt een klacht heeft over de behandeling of een product, moet deze zo spoedig mogelijk, doch binnen vijf werkdagen na ontdekking schriftelijk gemeld worden aan de eigenaresse van Bright Smile. Bright Smile moet binnen vijf werkdagen adequaat antwoord geven. Indien een klacht gegrond is, zal Bright Smile de behandeling opnieuw verrichten zoals overeengekomen, tenzij dit inmiddels voor de cliënt aantoonbaar zinloos is geworden en de cliënt dit schriftelijk kenbaar maakt. Wij zullen met de client opzoek gaan naar een passende oplossing.
Indien de eigenaresse van Bright Smile een service aanbied na ontevredenheid, dient deze service plaats te vinden binnen twee weken na het aanbod. 
Kunt u niet binnen deze twee weken, dan vervalt de service.

14. Behoorlijk gedrag 
De cliënt behoort zich bij Bright Smile behoorlijk te gedragen volgens algemeen aanvaarde normen. Indien de cliënt na herhaaldelijke waarschuwingen onbehoorlijk gedrag blijft vertonen, heeft Bright Smile het recht de cliënt de toegang tot de salon te weigeren zonder opgaaf van redenen.

15. Recht 
Op elke overeenkomst tussen Bright Smile en de cliënt is het Nederlands recht van toepassing. In geval van uitleg van de inhoud en strekking van deze algemene voorwaarden, is de Nederlandse tekst daarvan steeds bepalend. Van toepassing is steeds de laatst gedeponeerde versie c.q. de versie zoals die gold ten tijde van het tot stand komen van de overeenkomst.
Share by: